jag har förlorat min basketoskuld!!

dagen till ära har jag flängt runt som en annan usse och utträttat diverse ärenden, och sen va det minsann dags att åka till täljehallen och kolla på mina alldeles första basketmatch! :D
det va tamtusan hur kul som helst ( något förvirrade dock med alla brandlarm och avbryt från domaren hit och dit) som tur var va Jemps på plats ( annars hade inte jag och mattan blomie vart där heller men anyways!) hon satt där och berättade tålmodigt om diverse regler och vilka spelare som va bra, och när man skulle klappa och så vidare ( basket är mer kompicerat än man tror!) dessutom va det en FRUKTANSVÄRT rolig domare, han såg ut att vara kanske 2meter lång och han va sannerligen en size-zero MEN han hade den spänstigaste och putigaste (finns det nåt som heter så?) RÖVEN jag någonsin skådat.. han va skit rolig och gjorde halva matchen

och tack vare mina och matildas diverse pikar och psykningar ( vi tar på oss det till det fulla) på det andra laget (uppsala) så vann Kings!! varseguuud:)

hoppas sannerligen att det blir fler tisdagar i denna anda! ME LIKE (big butts and I can not lie)



godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Basketfantasten (tydligen)

DU. Parenteser. Din grej eller (tydligen)?



Mohahaha

Postat av: Matilda

HAHAHAHA! Ja du, Sara, att ta åt sig ALL CREDD, känns det verkligen som vår grej? ...



EH.. HELL YEAH! Kings borde fan styra ett hyllningspartej till vår ära!

2009-03-05 @ 16:12:45
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: sara

eeh ja? jag menar vi peppade dom till seger så nåt kan man väl få? typ en presentation med egen låt innan matchen?

2009-03-08 @ 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback