ictory delegates

jag vet inte riktigt vad som hände där ett tag, men det har vart en bloggtorka utan dess like, men jag har inte haft så jäkla mycket att dela med mig av, men jag kan ju sammanfatta det lite

har kommit fram till att jag är töntig (supertöntig i sällskap med Blom, men vi är INTE lika töntiga som bruden på perongen med manchester-chinos)
jag är på spåren vad jag vill plugga till, eller? nej jag låter nopg det vara osagt,
jag har sökt ett jobb (men fick det inte för jag hade ingen latte-erfarenhet)
jag har varit på handledarkurs! kan ha vart dom värsta 3 timmarna i hela mitt liv. VEM pallar att sitta och lyssna på en människa som pratar i ultrarapid i 3 timmar!? inte jag heller
jag har tränat, i tisdags och idag är det fredag.. jag har fortfarande träningsvärk.. på riktigt alltså
jag har blivit ägare till en saga 20! eller inte jag, mer mamma och pappa. visste inte heller vad det va tills jag fick reda på vad det va : en båt! pappa har ritat och pratat och är eld och lågor och jag är glad
jag har mött våren smått i sthlm, det va lite småkyligt, men snart så! snart så
har fått reda på att en vän kanske ska flytta.. vi snackar inte byta lägenhet, inte ens byta stad.. mitt hjärta kanske ska lämna detta land.. jag vet, jag vet bara KANSKE men detta kanske skrämmer mig hemskt. It brings fucking tears to my eyes!!



Kommentarer
Postat av: MrsThinkalot

Inte vara ledsen trollet. Ett 6-12 månader går fort. Typ.

Postat av: Matilda

Ja, och hon är inte töntigare än lajvare!

2009-03-22 @ 16:32:27
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback