GRATTIS MY LOVE!

Idag fyller min stora kärlek och syster år! hon fyller 26, vilket gör att hon är född 83 ( och INTE 81 som jag av okänd anledning fått för mig)

så efter jobbet pallrade jag och bina ner oss till stan och jag va minsann inte klädd för detta väder! nmär jag vaknade klockan 5 imorse va det redan plusgrader och hobbymetrolog som jag är spådde jag fint väder.. så, med tygpjuck och strumpbyxor begav jag mig till mitt arbete.. väl framme i södertälje hamn börjar det snöa, inte mycket! mer som duggregn, fast med snö liksom... 5 timmar senare: snöstorm
INTE KUL!!

sen bagav jag mig (VIP som jag är) hem till Ella-Bella. det kom föräldrar och vänner och vi fikade..


något som jag tycker är sjukt kul när såna här "släkt-get-togethers" sker så kommer jag alltid ha henke där.. och för er som INTE vet vem henke är, så är det en av mina allra bästa vänner.. vi lärde känns varandra andra dagen på gymnasiet och va i princip oskiljaktliga sen dess, det va inte populärt hos min dåvarande pojkvän vilket man kan förstå, men det va aldrig på det viset, vi va bara RIKTIGT bra kompisar. det va jättemånga som trodde att vi va kära i varandra och att vi va ihop, men det fanns inget sånt.

men tiden går och allt förändras, nu är henke tillsammans med min kära storasyster och dom är ett riktigt äckligt par, ni vet såna som går på stan och är bara så VIDRIGT inne i deras bubbla, som är så fjantigt kära i varandra så man blir illamående! men jag älskar dom både sjukt mycket och jag är glada för deras skull. dom är som gjorde för varandra och jag önskar dom all lycka i världen!
 trots att min och henkes vänskap är långt ifrån vad den har vart så kommer vi alltid vara vänner.









grattis gammeltacka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback