lasse w, ligga?

för din röst knullar fan mina öron!! seriöst jag fullkomligt ÄLSKAR den mannen

jag vet att jag är SJUKT dålig på att uppdatera, men jag har bättre saker för mig GJORDE SHÄÄMT! typ inte men aja

WTF?! vafaan hände med det fina vädret undrar jag?? förra året vi den här tiden va jag en lycklig svettig jänta.. så fråga på det SMHI, VART FAAAN ÄR MIN SOMMAR!?

jag vill fan sitta ute och snacka skit som bara mina qeensta hoes kan, jag vill dricka rosé och gnälla på alla mygg som är så jävla jobbiga, jag vill sönderanalysera varenda händelse och jag vill fyllekäka brinner (breakfast for dinner) och dricka te, kanske fälla en tår, men sen skratta mig till sömns (jag och lennart har lyckats med det en gång och det va jääävligt rockigt, dock va det inte sommar, men det va jävligt glatt!) och jag vill ligga och svettas på baksidan och bevisa att jag still am a grillmaster!!

är lite, eller nej jag är JÄVLIGT ledsen i ögat för att jag inte äger en digitalkamera ( Mickis fel, inte mitt eller en ficktjuvs fel denna gång!) förhoppningvis har jag snart en i min ägo! :)

så vad står på agendan för denna vecka

jag ska jobba, jag ska på studentmottagning, jag ska fira att my biiaatch (Lennart azzå) blir tillräckligt gammal att köpa ut på systemet!! ifall jag glömmer att uppdatera alltså, vilket det sannolikt kommer att bli

Kommentarer
Postat av: Linnea INTE LENNART :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ! HAHA älskar när vi skrattade oss till sömn hoppas att det händer en gång till i mitt liv så att det liksom inte är once in a lifetime.. jag menar hur många gånger har man inte gråtit sig till sömns? JA VI SKA GRILLA VI SKA DRICKA ROSÈ AND SO ON.. varför jag skriver i caps beror på att jag har en sån frustration och vill bara att detta ska ske nu, på min birthday.. MEN NEJ det ska regna. Jag e så ledzen!

Btw när morsään är i sweichz GAH ingen aning om hur det stavas men iaf då får jag vara på landet lite och då ska vi bada tunna, basta oss svettiga, bada i havet grilla välta sovande kossor (kanske inte välta de stackars kossorna men det lät ballt) ja och ha det sommrigt!!!

Puss ¨på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback