JAAA jag veet FEELÅT

jag vet att jag är så sjukt pinsamt dålig på att uppdatera! men alltså den här gången har jag verkligen haft bättre saker för mig än att sitta framför datorn och häcka.. nu har det hänt så mycket att jag inte vet vart jag ska börja, men jag kan väl försöka att hålla det kort, konsist och jävligt glatt!

jag har iaf hunnit att festa med henok, jag har vart i sthlm och jazzat med goggles-brännor och utklädda cirkus-artister på spyan,
jag har vart olaglig och klättrat på djurgårdsfärjor,
jag har moonat strandvägen,
jag har ätit tzatsiki (hur fan stavas det?!) med 6 vitlöksklyfter,
jag har badat i piratbyxor,
jag har åkt en minimalisk båt som gjorde många knop och satt som en liten moggis och va helt till mig av lycka,
jag har vart i gnesta och berusat på bryggan,
jag har vart ute och pressat och badat
jag har träffat så jövla underbara snälla och goa människor


fråga på det, vem fan vill åka utomlands när det är så vackert väder?!
gudarna ska veta att jag kommer lacka BALLE om det inte håller i sig till min semester börjat!!  kul att man fick pisslön.. funderar på att suga kuk för pengar.. JAG SKÄMTAR INTE! eller joo, det gör jag faktiskt.. typ jättemycket




nu sitter jag här och väntar på att jemps ska komma hem så vi kan körka opp lite vinooo och prata! hatar att vara ensam.. önskar att jag hade ericas bilder.. jag älskar dom, alla hatar mig för att jag gör det, men men sån är jag :D


törstig är jag.. jävligt törstig!! kom hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback