I´M HIGH ON LIFE

och som vanligt när jag väl bestämmer mig för att skriva en rad eller två får jag skrivkramp.. men men, karnivaltema på stanleys ikväll (vafan har man på sig då?!) och mer lön än va jag väntade mig, bådar gott detta due.. får se om jag kommer upp till nio imorgon.. HEHE


försöker peppa upp mina kära sambosar (jemps och martin(a) där fick jag minsann till det! ibland är jag så tråkig att jag skäms lite.....


men tillbaka till peppdelen! vafan passar bättre än den här låten?!









nu är den tyvärr censurerad, men brydarna va så jävla hotta och min kille från hot rod va ju med! det kan man ju inte lika gärna tacka nej till.. lika lite som man kan tacka nej till rosé på ballen på just nu..


men om vi inte ses ute i dimman så är det väl farväl nue..


så jävla olikt mig förövrigt... gå och bli förtjust







fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback