vill inte låta som en uberfeminist nu men

jag trodde att alla hade fattat vid det här laget, jag vet att jag har fattat och jag vet att flertalet av mina vänner har fattat. Jag trodde att debatten va uttjatad, och sånt som " hon va full" och " hon hade lite kläder på sig" eller favoriten " hon sände såna vibbar"  va sånt som man garvade åt när det kom till försvar för det man hade gjort.( jävligt lamt försvar till att börja med) men snälla rara människor DET ÄR 2000 JÄVLA 9 !!!!

jag tänker INTE be om ursäkt för att jag tycker som jag gör, jag tänker INTE längre gå omkring och fundera på om det är jag som överdriver allting, för att jag tycker att jag ska kunna vara pissfull, jag ska kunna dansa med vem fan jag vill jag ska kunna kräla hem UTAN att nån desparat liten idiot ska ens PETA på mig! även om dansa är likamed ligga för er, är det INTE det för mig

sen blir jag så jäävla besviken när jag får höra från folk som jag trodde va mina vänner att det inte är så, jag överdiver, jag får skylla mig själv, jag sände vibbar och bjöd in.. walk a mile in my shoes SEN kan vi prata. och här går man omkring och är lycklig för att man har så bra vänner, men nu har jag lite mer klarhet i vilka som man lika gärna kunnat skita i



den här hålan suger livslust ur mig


Kommentarer
Postat av: Moa

Du stumpan, lyssna på oss som är gamla och visa.. Du har aldrig dig själv att skylla, de som säger nått annat har ingen aning om vad de pratar om..



Alla borde fatta.. Kram

2009-01-20 @ 21:11:02
Postat av: Linnea

ne men sara visste du inte det? det räcker med att du pratar med en kille så är det = time to have some freaky-time!! ne det är fullkomligt jävla pungsjukt att denna person ens vågar uttrycka sig på detta vis! Men nu vet du ju att alla vänner inte är att lita på inte, men sen har du ju andra också(hrm en av dom är typ jag, OCH JAG FINNS FÖR DIG MIN PRINZEZZA)

Postat av: Mrs Thinkalot

Bra rutet min vän! Säg ifrån and do it fuckin out loud!!!

2009-01-21 @ 18:04:21
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag kan inget annat säga än att du sätter fan HUVUDET PÅ SPIKEN! Håller med dig till 100 %



<3

2009-01-21 @ 21:52:47
URL: http://matildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback