stop me up and watch me go

är det något jag älskar så är det pepp låtar! det är få saker som kan få mig så glad och pigg som en riktigt svängig låt!! låtar som får ett shaka anot av sig.. FUCKING LOOOOVE IT!!


ceasars palace: over for it started och jerk it out  låter typ likadant men dom är så jäävla bra!
the killers- mr brightside och somebody told me så jävla svängiga
mando diao- sheepdog är omöjligt att inte vara på fest humör efter man hört den
katy perry- hot n cold hade skitsvårt för den i början med tanke på att jag skydde "i kissed a girl" som pesten, men den här svänger!!
nästan alla beoncéy låtar- jag vet inte men i fucking love that woman.. that´s maah göörl man kan säga.. och vilken pipa sen!

sen har jag ju kommit underfund med att house är ganska rockigt.. men med tanke på att jag är jävligt nåbig ( som WOW-jocke skulle uttryckt det) så nämner jag ingen specifik låt :)


idag ska jag jobba och fortsätta att vara rökfri ( en vecka idag, utan ETT ÄNDA BLORRE!!)




nu får det vara nog


Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Du är så rackarns duktig! FINA FLICKAN! Keep up the good work! Själv ska jag sätta mig och kedjeröka på terassen nu tror jag... Hehehehe. Me löve ya long time. PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback