sleepless in trädgårdsgatan

jag har inte somnat än och jenny vaknade för någon timme sen och joinade mig, vi  är ätit örttabletter för att kunna somna, men detta ledde bara till att vi blev änu piggare och sen dess har vi baljat i oss te och krubbat mackor och flummat runt.. vi har pratat om ord som är  fula typ som "moderniteter" och "kavaj" (bara allnmänt fula ord) och vi har bävat för morgondagen ( eller senare idag, det beror väl lite på hur man ser det)

jag ställer mig frågan om varför detta så ofta händer mig? varför kan jag inte bara få somna in som en normal människa och sova ett par timmar? antagligen för att jag vet att jag kan klara av morgondagen utan större problem, men sannerligen med en pannknack som heter duga och allmän bakiskänsla. längtar sjukt mycket till helgen på tal om bakis liksom, JAG VILL HA HELG NU!!




och med detta vill jag bara säga att... jaa, hoppas att ni sover gott iaf :p





och detta bjuder vi på i afton. mycket nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback