så sjukt PEPP

jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. jag längtar så jävla mycket till helgen!!

imorgon ska jag på "möte" på world class, sen ska jag jobba sen är det hem till jemps och jazza och viiinaaa
lördagen LÖRDAGEN!! jag vet inte varför, jag känner en sån posetiv energi till hela den här lördagshetsen som både jag och jenny känner av.. helt sjukt!! nu är den största frågan vafan man ska ha på sig, jag har en aning, men det kräver en rejäl stund på stan och det tror jag att jag har iaf.. man kan ju alltid hoppas!

en ny digitalkamera blev det idag iaf, så mera bilder blir det! till er som tycker att jag har på tok för lite bilder hehe!
 och värmeskyddande skit till håret! feting braj! fråga mig inte vad som har hänt, men mitt hår har på något mirakulöst vis börja växa i samma takt som Rapunzels (stavar hon så?) WHATEVAH!! långt börjar det bli.

stort DANKE till min käre vän Linnea som ville göra mig sällskap till slödder idag.. hela resan blev så mycket roligare, vi fikade på nova.. jag älskar nova haha det är så ÄR.. man bara ÄR på nova.. jag försökte mig på att sticka, men det gick inge vidare så jag höll mig till att spana in andra krockmongon/svarta-svåra-människor-som-inte-vet-varför-dom-är-deppade.. men det va kul!



dagens låt:   
http://www.youtube.com/watch?v=pV11oDLtlmc

fråga mig inte varför jag inte kan lägga ut klipp, jävla skit jag blir så trött på det hära!
jaja, jag älskar den, och det är jennys fel




sov gött

Kommentarer
Postat av: JAY-to-tha-BEE

Jennys fel? Hey hey HEY! Jennys förtjänst om jag får be! OH! Idag: fredag. Du vet vad det betyder va?!! Det betyder att det är lördag imorgon. :-) Ses snart, mitt troll! I afton blir det thehkväll el grande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback