när elden falnar men fortfarande glöder

helgen va relativt händelselös.. det kan va det ända jag har att säga om  det hela.. jag hade glömt hur fruktansvärt störiga fylleskallar är när man jobbar!

denna dag har jag spenderat med jemps.. vi har gått runt i söderälje, ätit sushi och nu ska jag iaf kolla på CSI NY,
jag älskar CSI, jag älskar Criminal Minds och jaa, jag diggar kriminalserier som inte är svenska..

sen är jag inte helt nöjd med att jag missade "hot rod" sist jag va här. den filmen är ju bara FÖR BRA för att vara sann.. dock är mitten lite tråkig men I FUCKING LOVE IT!!

och så går det en engång inte att sätta in youtube-klipp!!


nu börjar CSI igen!! shuuuz


Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

"vi har gått runt i söderälje"... WHAT? Låter som vi flummat runt. Promenerat. Strosat omkring och tittat på kläder på stan och skit. HALLÅ! Vi har powerwalkat å det grövsta! Vi har svettats och blivit andfådda. Så det så!

Postat av: MOI

jag kirrade det! :P

2009-01-26 @ 23:30:40
URL: http://sarrelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback