läängtar!

just för tillfället är jag i jemps residens och vi "vilar upp" oss inför imorgon, och våran defintion av att vila upp oss är äta sushi, kolla på gossip girl, sola solarium och massa massa vin! FUCKING LOVE att vila upp mig!

och i stunden heta lurar en eventuell utgång i mossen.. bara för att ta tempen och värma upp lite inför imorgon FAKTISKT

såå.. gott folk, håll i hatten, det går undan när jag och jemps är i gasen!







imorgon ska vi göra södertälje ännu mera osäkert!! me love you long time

Kommentarer
Postat av: JAY-to-tha-BEE

LÖÖÖÖV is in tha air! Löven mellan mig och mitt troll (läs: dig) alltså. Skriva kommentarer på fyllen är bra skit. Blaj blaj blaj... Hadderajjan, hej! OOOH! Vad skådar mitt södra öga. Mitt vin-glas! IIIIH. Och nu när jag lyssnar efter hör jag ju... Han ropar efter mig! OJOJ! Häpp!

Postat av: JAY-to-tha-BEE

Hahahah! Faktiskt! Faktiskt liksom. Oj så skoj. HAHA. FAKTIIIISKT!

2009-01-30 @ 23:01:23
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback