GÖTTMOS

VEM
Vem är i rummet med dig? jag tror att jag är ensam
Vem fick du senast sms av? math the brown
Vem tänker du på nu? pappa
Vem pratade du senast i telefon med? mattan, vi la precis på och nu är hon påväg hit
Vems hus var du senast i? matilda bloms om jag inte minns helt fel
Vem sa du senast jag älskar dig till? Pappa
Vem sa senast till dig; jag älskar dig? pappa
Vem önskar du var med dig nu? just nu trivs jag bra som det är
Vem är din favoritsläkting? mormor, saknar henne sjukt mycket
Vem i din skola går dig mest på nerverna? jag går inte i skolan NANANANAAA

VAR
Var går du i skolan? JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUNDENTEEEEN!!!
Var är din telefon? för första gången idag vet jag exakt! precis framför mig
Var är din mamma? någonstans i huset
Var sover du? i mitt rum om jag inte hinner somna på soffan
Var handlar du mest?  dom vanliga affärerna, typ gina, hm annat tråkigt
Var fick du tag i tröjan du har på dig? snott den själv av mattan ( va så skivklig att hon inte ens märkt det!)
Vart åkte du bil senast? när jag och mamma va i skärholmen..
Var i ditt rum är du? eftersom att mamma är lite antis av sig får jag inte ha elektroniska saker på mitt rum ( de stör nattsömnen så mycket är glad att jag har en gammal skivspalare liksooom) så är jag på kontoret

VAD
Vad åt du senast? ano god gryta
Vad drack du senast? chai te som inte smakade ett jota
Vad har du för färg på dina byxor? svartsvarta
Vad är den närmaste saken som är blå? telefonen som konstant är stendöd
Vad gillar du mest i skolan? jag gillade nog marta mest
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? är det någon färg som gör mig riktig glad så är det den bruna färgen! PSYK jag vet inte, marina färger is da shit! blått, vitt, rött.... typ
Vilken film såg du senast? tror fan att det va scarface, på min och mattans scarface konferans.. jag somnade efter 3 min.
Vad hör du just nu? hon med fönen ( min lillasyster) fönar sitt hår, och mattans som sitter och småfnissar när hon läser mina sms

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng? haha det har väl alla?
Tyckt att din kusin är het? nu är alla mina kusiner typ lastgamla eller skitsmå.. svaret blir kort och gott nej
Kört över hastighetsbegränsningarna? nej jag är en duktig kvinna
Målat om ditt rum? nej men pappa har
Dansat framför en spegel? Hahah MÅNGA gånger
Fått hicka? ja för helvete.... jag har en tendens att dra på mig denna extremt charmiga fylle hickan 
Älskat någon? jahahaaro

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men hjärtat, vad får du allt ifrån. Så kul att läsa!!! Love you long time...

2009-01-20 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback