den vackraste stunden i livet va

när Lasse klev in i mitt hjärta, jag minns det som det vore igår, det va på zinkensdamm -05
jag gav honom ett tappert försök skansen -04, men det gick inte ända fram, men zinken WA WA WI WA!!
och nu när vi va där -07 då va det som att han sjöng rätt in i hjärtat på mig! och så va det igår kväll också.. ni som missade det kan jag dra en förkorta sveriges bästa musikfilm (som nån på aftonbladet sa) såhär: min blivande man berättade lite om sig själv och sitt liv.. SERIÖST han är ett geni.. han är för musiken vad björn gustavsson är för humorn.. a drug! typ....



det går inte att beskriva med ord hur han berör sin publik, man måste uppleva det! he´s da shit!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är det bara jag eller har du tappat tidsuppfattningen helt och skruvat tillbaka klockan ett år? HIHIHI

Postat av: Anonym

DU ÄR BÄTTRE ÄN LASSE W hihi

2009-01-19 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback