vi är lördagens änglar som virvlar i stan

herregud man kan säga.. gårdagen va minst sagt snurrig! ocg inte ska man vara sämre dena dag! igår va det käraste syster Terese som skulle firas och som vi firade henne sen!

förkaka i hammarby sjöstad och sen party på soap... det är väl typ det jag kommer ihåg från kvällen HEHEHE men jag minns att jag hade jävligt kul och sen ett kärt återseende på det och kvällen va gjord:)

och dennna dag är det PIITAA som ska firas och det gör vi på allra bästa sätt i huvudstaden! i skrivande stund sitter jag på jemps säng och dricker miller, vilket påminner vääldigt mycket om sån här c-vitaminbrus till smaken, men jag har på känn att den inte har lika hög vitaminhalt.. dock högre halt av alkohol, och det kan ju aldrig sitta fel så här en lördagskväll!

( bilder kommer sen, kära syster tog hand om den när jag va inne i dimman TACK)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback