jag öppnar mitt fönster för världen

dra mig baklänges! dygnet har för få timmar, veckorna för få dagar, månaderna för få veckor och åren för få månader! det finns så mycket som jag vill hinna med, så mycket jag vill göra!! jag vill ha sommar och sol och koskit i hagen!! eller iaf några plusgrader! det ser ju ut att vara cp värmt ute, men ack så jag bedrar mig!

lördagen ANYWAY! såå jävla glatt!
som sagt va det PIITAA som skulle firas så började det hemma hos my love Jemps som sig bör med chill och ett par bärs, sen va det pendeln till söder.. tågresan va mig en saga i sig där det spelades in filmer, togs en hemsk massa kort och en viss incident med en flaska och en extremt pissnödig man är inblandade och citaten haglade! va länge sen jag skrattade så mycket!

sen bar det av till ljunggrens. stämningen på topp och många nya sköna människor att lära känna.. och mitt humör denna kväll? det beskriver my partner in crime JAY-to-tha-BEE sååå mycket bättre! http://www.mrsthinkalot.se/?p=566



          



det blir inte bättre<3




Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Åh Åh ÅHHH. Jag har världens vackraste man!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback