sushimiddag och rosa bubbel

kan det bli bättre en simpel onsdag? och att det sedan förtäras med ingen annan än JAY-to-tha-BEEE och twinkle twinkle little stare (dvs Are) varför lägga av när man är på topp liksom?

idag har man hunnit med att jobba och sen va det minsann storhandling på agendan!

    


jenny tog det hela på blodigste allvar, jag va den sämsta vagnföraren hon råkat ut för, men konstigt! denna bjässe till vagn va inte lättmanövrerad kan jag ju bara ta att meddela om! nu är det hög tid att komma igång och sen är det 550 som gäller.. om  jag kan få jemps och stare att slita sig från hennes gummistövlar vill säga..


ett, två, tre FRUKTSALLAD!

Kommentarer
Postat av: twinkle twinkle little stare

"gilla" knappen är intryckt!



apelsin-päron nästa?

2009-02-25 @ 23:01:30
Postat av: vargen

men du, jag kom på en sak; var det dig jag träffade idag på willys, jag som krånglade fan med mitt bokningsnr...? trevlig helg hursom!

Postat av: sara

haha fan va världen är bra liten:)



tack detsamma:)

2009-03-02 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback