NJET

jag fattar inte.. hur kan jag vara så jävla död på dagen, men sen när solen har gått ner och alla har gått och lagt sig, då blir jag hur pigg som helst!

idag har jag bara hunnit sova och jobba.. tänkte vara en snäll lilla-syster och ta hand om min sjuka stora-syster, men inte hade hon tid för mig, nej s¨jag åkte hem och dog på soffan.. lika bra va väl det..

och det va typ det som jag hade att dela med mig av dagen till ära.. inte ett piss med andra ord! hoppas att ni haft en lite piggare dag än min haha

hepp!
det glömde jag ju nästan! fick ett sms tidigare haha!
 "hej sara, jag tänkte bara kolla om du va på stanley´s i lördags? / X från tullen i somras om du nu minns"

haha faan så jävla otippat faktiskt, men sjukt uppiggande en seg dag som denna

Kommentarer
Postat av: JAY-to-tha-BEE

kolla staneys.se´s mingelbilder....

Postat av: JAY-to-tha-BEE

Gå in på din FB. Kolla inbjudan "Birthdayparty at Ljunggrens" och OSA, god damnit! Ska det vara så svårt... ;-)

2009-02-04 @ 13:15:41
URL: http://mrsthinkalot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback