jag vill bara jag vill bara jag vill bara jag vill bara jag vill bara

säga FEELÅÅT angående den dåliga update:en!!

jag har nämligen jobbat som en jude i helgen..

fredags: jag slutade runt nio och du plockade Sääbi upp mig.. hon skulle nämliga bjuda på middag för att hon missade temakvällen haha

"sara, ville du vara hemma hela kvällen eller?"

och när jag hörde dom orden visste jag att det va kört, det skulle bli allt annat än en lugn hemmakväll! mycket riktigt så blev det!

"men vi ska bara ta en drink BARA EN DRINK!!"

och mycket riktigt, en drink blev det, på saints.. och sen en på flamingo.... och sen slutade det med shots på oleary´s
sen va det våldgästning hos sabina och rocco och sova dom 2 timmarna jag kunde och sen va det upp och jobba..

sen slutade jag iaf och mamma min underbara mamma kom och hämtad mig och sen va det hem och försöka sova.. det blev 1 timmes extra sömn så det gjorde ju mer skada en nytta, och sen va det bara iväg till hotellet.. jag hann inte mer än att komma innanför dörren så jag fick 2 bamsekramar av smått alkohol luktande män... det va en krävande kväll man kan säga.. och nu sitter jag hemma hos bella och har tagit över henkes dator och funderar på varför i hela friden kaffet är blaskigt trots att jag hade i dubbelt så många skopor kaffe..



jag måste erkänna att jag är smått nervös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback