JA MÅ HAN LEEVAAA!

idag fyller ingen mindre än världens bästa pappa år! 50 närmare bästämt och det ska minsann firas med jävligt glatt! vinandet började redan vid fyra

" det är faktiskt inte 50 års kalas särskillt ofta, så då får man passa på!"  kloka ord från mamma Ann









jag ger dig all min kraft och all min styrka, jag kommer aldrig vika av från din sida i denna kamp,
jag tänker peppa dig när du vill ge upp, jag tänker ska vara din energi när du längre inte vill,
jag ger mitt liv för att få ha dig kvar,
min pappa, min hjälte

Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Grattis till världens bästa pappa på 50års dagen då önskar din dotter till trolls bättre hälft!

Postat av: Matilda

åååååh GRATTIIS JANNE! Han ser så busig ut på den där bilden! SÖÖT!



2009-02-24 @ 17:35:49
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: LINNEA

GRATTIS JANBANAN! hoppas du hälsade från mig :)

och hoppas ni fick en hejdundrans rolig dag/kväll.

Sara ska skänka all min energi till dig när du behöver den! love you man<3

2009-02-24 @ 22:37:00
URL: http://lenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback