allt står i lågor på sommarens sista dag

CRAVINGS






ja ytterligare en natt utan sömn man kan säga.. jag vet inte riktigt varför det blir som det blir här.. jag gav sömnen ett hederligt försök att komma över, men ICKE

jag sitter och drömmer mig bort till sommaren! (som vanligt när det inte är sommar) men jag kan inte låta bli att tänka på vilken UNDERBAR sommar jag kommer att ha! har det på känn bara.. jag ska till åland, jag ska till hultsfred och åka utomlands HEHEHE

BTW är jag sjukt avis på Matilda Fucking Blom, hon har nämligen träffat min största barndoms-idol ( näst efter Nordman, pino jag vet) Mauro Scocco! jag diggar honom fortfarande om jag ska va ärlig



NEJ NU VILL JAG HA SOMMAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback