upp på sociala och ner på systemet

Gårdagen firades mycket speciellt. Innan jag åkte hem drog jag förbi Mattan, drack te och käkade renskav och klagade på Alexander Nilsson medans Mattan dreglade över honom. Sen åkte jag iaf hem. Hemma bjöds det på köttbullar och potatis så jag krubba igen (jag är inte bara tjock, jag är glupsk också)
Sen styrde mig stegen mot min andra Matta (så att säga) Där det glöggades för fullt. Det åts även en halv burk pepparkakor, en ost och en påse julskum innan det intogs även en intag av föda bestående av en hamburgare av vår kära Mattan när hon kläcker ur sig

"faan, asså jag blir lätt illamående av glögg tror jag"

Skyll på glöggen, gör det!!

Mätta och belåtna slänger vi oss i säng för att kolla på "oskyldigt dömd" när jag till min stora förtjusning upptäcker att jag ligger i en, jag vet inte vad det heter, men en ställbar säng! Så där ligger vi som idioter och åker upp och ner och finner det hur fascinerande som helst. När vi tröttnar somnar Mattson. Och sen jag

Denna dag har inte innefattat särskillt mycket. Blev bjuckat på frulle på tekannan och det tackar vi för! Nu ska jag ner till Maria och kolla på "svenska hjältar" galan och PH. GOOON




   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback