månen har en kraft som förnuftet aldrig haft och aldrig får. Då går det som det går

Jag är så jävla seg och hungrig är jag också!!
P-fest igår och det va jävligt kul!! Jag vann t.om en tävling!! Hahaha älskar att alla personalfester ser likadana ut. I början sitter man och pratar stelt om jobbet efter ett par glas börjar konversationerna flyta på lite bättre och sen blir man för full och gör bort sig totalt. Handen på hjärtat så trodde jag att det skulle vara jag den som skämdes som en hund på jobbet på måndag, men det klarade våran chef så jävla bra själv så jag slapp!! :D glatt

Sen vart det utgång på 550 sen efterpärla med engelskspråkiga män och min Jemps. Sen drog jag mig hemåt till mina extra päron Henke Hängpung och Ellisnor och crashade deras soffa och åt upp deras ost:)

vilken överraskning dom ska få nu när dom kommer hem och ser mig sitta kvar! haha dom hade nog hoppats att jag skulle åka. Jag ska åka. Snart. Men jag tycker att det är så mysigt här.



Nej om man skulle ta tag i sitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback