lite ostkaka senare... wait for it...

............Jag är genast på bättre humör!! Sen kan rödtjutet till ostizen ha sin lilla påverkan men det väljer vi att igga idag tycker jag. Vet ni vad det enda som saknas nu är? jag har ganska många alternativ. Eller önskningar, men man får väl vara realistisk.

Jag önskar just nu att jag va med mina bitches och firade mattan blooomizZ. Varför jag inte är där? nej för att jag som sagt inte kunde sova och va så sjukt död. Nu vill jag inger hellre än att sätta mig på tåget och åka dit. Guess what? jag skulle gjort det om det inte va vinter. FUCK att jag jobbar imorgon!

har även färgat mitt hår. Mamma sa att hon kunde göra folie-slingor.

KIDS remember! När din mamma säger att du sjunger fint, att lutfisk är gott, att julafton inte ska bli en fyllefest och att hon BARA röstat typ 4 ggr på Calle i idol.... Hon ljuger. Detta gäller även när hon säger att hon kan göra folie-slingor!


   





BTW vill jag bara tillägga att min mamma är en av dom skönaste människor som gått i ett par skor och jag diggar henne till tusen!! för det mesta:) as we speak står hon och diggar till UB40 red red wine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback