It hurts with every heartbeat

det svider till i hjärtat när jag tänker på vart mattan och lennart är. Eller ja, jag vet ju inte vart dom är, men jag vet att dom är ute. Firar Blom utan Blom liksom.
Det svider för att jag vill också svira!!
Det svider för att jag jobbar imorgon och jag känner att jag inte alls vill det!
Det svider även till lite för att jag saknar sommaren så sjukt mycket.
Att en bild kan få så många minnen att poppa upp i skallen, helt jävla galet.
Fy faaaan va det inte är kul. Fan va jag känner att jag vill dö lite faktiskt.

BLOM!! misströsta ICKE!! jag firar dig på eget håll! jag kör en André Wickström och har party i huvudet





Här uppe är det drag vill jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback