bojkottar juldagen

Har haft den mysigaste julen som jag vart med om. Började med att vakna av att jag hörde änglaspelet och hur brasan sprakade och doften och nybakad bröd SÅ SJUKT MYSIGT!! Sen fick jag liksom en DATOR!!
Sen kom Henke och Bella och så jazzade hela familjen in på småtimmarna med julöl, ost och sällskapspel.

Idag så jobbade jag. Det va värdelöst, fast vi hade rätt kul. Jag gjorde slag i saken och uppfyllde min dröm att åka på varubandet. Det va t.o.m roligare än vad jag hade förväntat mig! Så om ni får chansen att göra det så ta den! jag rekommenderar det STARKT! jag låtsades vara ett mjölkpaket. Ja jag är ju aif lika msidig som ett så det kändes liksom passande..

Nu sitter jag hemma och kollar på TV med MIN NYA DATOR *stolt* i knät och förbluffas över vilka skitprogram som juldagen har att erbjuda. Så har jag bakat också. Jävla juldag för mig med andra ord!! 

Har riktigt gon ska ta att berätta :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback