galen korv som väntar på påfyllning

JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA RASTISLÖSIS!! jag keverar.. typ nu

jag är så jävla ensam, inte ens min lillasyster vill vara med mig MEN TACK!! och alla andra jobbar
trodde ju att det skulle vara skönt att vara ensam och filisifera med mig själv, skaffa lite insikt och djup. MEN efter okänt antal (för många) koppar kaffe och ett cigg paket så insåg jag att jag inte skulle bli mycket klokare.. bara stissig och det är väl det sista jag vill..

men ensam och pepp som jag är poppar jag mando diao och DAMN va kul jag har.. så kul att jag bjöd in erickaah och madde(fakkah) på lite pysmys (vem fan använder pysmys!?!?)

igår va det humlan-häng för hela slanten, det va polacker (som inte va polacker) en gitarr och jävligt mycket skratt! som sig bör.. men kraften lämnade mig och jag gav efter för hemlängtan.... och gick hem till LENNART hehe


WAAAARNINGGG!! man blir cp pepp





 













nej men om man skulle gå och koka lite coffeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback