FINALLY!

känner mig äntligen pepp efter ett par dagars svacka, men nu är jag fan igång igen!
nyss for den första klunken öl genom strupen.. kom lite

den eviga frågan om hur kvällen ska sluta är lika mycket gåta nu som förr.. jobbar imorgon vilket skickar ut ångest i varje ven! men men, som min syster brukar säga: det är en dag i ditt liv, vad spelar det för roll om du mår LITE dåligt den dagen?

smart brud förövrigt, sister of mine!

för tillfället står räkor och aioli med svinfint sällskap på agendan, känns som att det finns värre sätt att starta en kväll, sen kan man ju bara hoppas på det bästa.. haha fan va fint vädret är.. (vad fick jag det ifrån? det är temefan kolsvart!) ja, korten på bordet, någon copy av blondinbella kommer jag ju aldrig att bli.. ingen bra iaf... sorry, typ fyll

NU SKA JAG HÄMTA  MIN TELEFONTJATTRANDE SAMBO! ses i dimman kära, kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback