WAZZAP MY DOOD´S FROM ANOTHER NEIGHBOURHOOD?!?!

jaha.. det är tisdag. jag körde till huddinge idag minsann! det sög dör men nu är jag på tok för trött för att ens lägga ner energi på det...

hur kvällen ser ut? förhoppningsvis ska jag ut till my partner in crime math the brown och våldgästa ssödertunas personalfest.. det kan bli rätt kul.

nåt måste jag hitta på idag iaf. nej, men jag måste fan gå och klä på mig, jag fryser ju knäna av mig!(madde och emelie kommer och hämtar mig inom snar framtid misstänker jg, men det va en skön metafor)





en lten örser laat

Kommentarer
Postat av: matilda

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va glatt!!! SKJUT MIG EN URSHÖÖR LAAAAT!HAHAHAHAHAHA ring meiii

Postat av: Mrs Thinkalot

Du. Kolla in min bloggis. Nu bokar vi in den 23:e du! Förkaka at OUR place, eller vad säger du?!!



me löve ya long time, Trollet!

2009-05-04 @ 18:06:49
URL: http://www.mrsthinkalot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback