the more I had to change I just staid the same

studentskiva igår... jävligt glatt, blev sams och pussades

patrik laddade upp bilder direkt från hans mobil till min facebook, så jag har INGET med det är göra haha dags att logga ut nu kan man tycka!

imorgon fyller mamma år och jag måste jobba hela dagen, jepp, från 14-02 inte kul! samtidigt som jag missar blomman studentskiva VARFÖR MÅDTE ALLT HÄNDA SAMTIDIGT OCH VARFÖR FINNS DET SÅ FÅ TIMMAR PÅ ETT DYGN?!?!?!!?!?

sen sitter jag och tänker på första ( och enda gången för den delen också) som jag såg denne gosse.
jag la märke till honom för att, ja han har VÄÄLDIGT speciellt utseende och inte nog med det så satt han och sjöng för sig själv och drack snaps ur små småflaskor, som man har typ på midsommar och sånt

men låten är sjukt bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback