the lonely stoner seems to free your mind..... at night

fucker va vackert veeeduur de ee! jag upptäckt att jag är SMÅTT UPPBOKAD nästa helg :s

fredag: matildas studentskiva, någon annan fyller 20, jag flyttar MAMMA FYLLER ÅR!!

lördag: jag flyttar, inflyttingsfest

VARFÖR HAR DYGNET SÅ FRUKTANSVÄRT FÅ TIMMAR!! plus att jag måste jobba någon dag


måste bara dela med mig av en rolig händelse på jobbet igår


jag: hej hej

damen: ja hejsen hej (slutar tvärt och börjar bara stirra på mig)

jag : kan jag hjälpa dig med något? (don´t you have a hjärtattack now women!)

damen : är det du som är bella?

jag : bella? (funderar så det knakar...) nej det jobbar ingen bella här..

damen: men jo! hon från internet!

jag: blondinbella?

damen: JAA! är inte det du?

jag: HAHHA!! neeej det är INTE jag..
(har en namnskylt som skulle synas från månen där det står SARA)

dags att boka tid hos optikern snart vaaa? (det sa jag ju dock inte men ja jag hade ju lust)

nej nu ska jag gå och umgås med pappa:)




taggar till denna i denna hemska pannknack som kommit över mig







så jävla shööööön harehej på er

Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Inflyttningsfest?

Postat av: Mrs Thinkalot

Och rättelse. Inte nästa helg. Helgen den 24-26:e.

2009-04-08 @ 16:16:37
URL: http://www.mrsthinkalot.se
Postat av: Matilda

HAHAH JÄVLA PSYK! Du är MYCKET snyggare än blondiebellie.



Precis! Näst-nästa helg är det ju! Men kommer du på min studentskiva elleeeerrrrrrr???

2009-04-08 @ 17:01:56
URL: http://matildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback