jajemensan!!

jag packade min rull-resväska som sett så många fina delar av detta land (Tyskland, Åland och Polen för nämna några.. eller nej, det va nog dom) och rymde hemifrån!!

nej men riktigt så dramatiskt är det faktsikt icke.. jag har bara börjat flytta in lite blygsamt.. och jag måste säga att det är riktigt riktigt trivsamt hemma i södertälje :) igår va första natten som jag sov över i nya lyan och då drömde jag minsann att ingen mindre än Erik Segerstedt va kär i mig! jorasatte, vi va ute och rastade typ tio hundar samtidigt och han sms:ade mig fast vi var med varandra.. skum kille det dära

och ännu en gång är det bevisat (nu fångat på film) att jag och mina kära vänner INTE kan efterfesta i möblerade rum. eventuellt kan det dyka upp bevis i form av denna film, men det är tveksamt.. HE HE HE


nej nu kära vänner NATTI har sjukt mycket på agendan  imorgon.. jävligt glatt måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback