jag ser tillbaka på mörka moln som heter sorger synd och skam, dom kanske krossar mig en dag men tills dess så va det jag som vann

fan va jag älskar helg! jag älskar ledig helg och vänner. dom får helst också vara lediga.. men det är ju skitsamma KYSS

jag älskar även att ha galna mexikansjukan! rätt farlig sjukdom om man inte passar sig, man kan istället för att få en släng av den, fucka ur totalt.. vilket jag och matilda har för vana att göra..


symtom:

*Att säga en hel mening, men det ända som kommer ut ur munnen är osammanhängande mummel och krax och tillslut OST!

*Känna för att vända huset lite upp och ner och sen skylla på galna tyskar

*Att klä ut sig till rörmokare, gå helt in i rollen och fixa stopp i handfatet med en negerkyss

*Sätta på sig trikåer, färgglada kläder och cykelhjälm för att gå ner och köpa glass

* random mooningar


bara för att nämna några... ni andra kallar det baksmälla






      






glatt som fan faktiskt

NATTI!



Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Ååååååh.... Casteeeelllooooo... (sagt med kåtröst)

Postat av: Matilda

BAILANDO!

2009-04-07 @ 18:16:51
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: Alex

Hahaha näst sista bilden: folk som festar och har roligt och två krockmongo-psyk i hörnet som aldrig har sett en kamera förut haha!

2009-04-14 @ 09:03:11
URL: http://alexandracederstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback