det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart

kan inte annat än tänka på förra våren, nu när våren är här och allt. förra våren

 Jag bodde i princip hos Matilda och Linnea,
Jag försökte bli kär men det misslyckades kapitalt vilket vi enbart ska vara glada för,
Jag jobbade på stopp,
På helgerna så hade vi jämt jämt JÄÄÄMT fest hos just Mattan och Lennart,
Vi lyssnade på Journey och Adam Tensta (främst dopeboy bör tilläggas) 
Vi drack HB, vi dansade på bord och i soffor och det pissades ut ur förnstret och folk streakade
Vi rökte inomhus och hoppade i sängar
Vi spelade gitarr och sjöng
Vi svinade och va äckliga
Men fan va kul vi hade!!



       



bilderna är få men minnena många

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fucking awesome! fin kvalité

Postat av: Matilda

OFÖRGLÖMLIGT! Vems tur är det att ha vårfester detta år??? DU kanske som flyttar hemifrån? FNIZZ. Fast vi kanske har växt ifrån detta spårande?



Tror inte att jag skulle palla en till 48-timmars fest iaf. HAHA!

2009-04-14 @ 22:47:20
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHA vaddå inte palla en 48:timmars fest!



lev livet dö ung, kom till helvetet som en KUNG!!



shape the fuck up määäätziz:)

2009-04-22 @ 11:49:39
URL: http://sarrelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback