what to do?

idag vaknade jag av att kära madde paddan alkesjö ringde och väckte mig på den okristliga tiden 10!!! wtf?! jag brukar normalt söva till halv ett, 1 men icke, det va bara att dra på sig duntofflerna och hasa ut i köket och vara så vänlig att bjucka på frukost, inget mig emot för jag hann minsann ta en fika med brudarna på tekannan innan det va dags att kila till jobbet. där va det minsann segare än vanligt.

jag undrar vad gamla män/ gubbar ser i mig!? dom blir som töntigt förälskade tioåriga pojkar när dom får i sig en öl, men NEJ! jag vill inte gifta mig med dig, och nej jag vill ICKE ge mitt nummer till dig ( jag skiter i hur mycket franska jag lär mig) och NEJ JAG VILL INTE LIGGA MED DIG!!!! vad får dom att tro det?

men mitt arbete ger mig mycket mer än skamliga förslag från gubbsjuka män.. har upptäckt en mycket filosofisk sida hos mig själv som jag inte anade.. det finns ju så jävla mycket att tänka på? jag satt tex med en gäst och filosoferande om att man aldrig skulle vara nöjd. enligt denna gäst va det i princip förenat med livsfara att bli det, vilket jag inte annat än kan hålla med om. man kan vara tillfreds med sitt liv och vara glad för det man har, men man ska aldrig bli nöjd! man ska ständigt söka nya saker att upptäcka och man ska alltid vilja ha mer. ville ju faktiskt typ skjuta mig själv i huvudet för att jag ens tänkt tanken att : " vaddå, måste vi åka in till södertälje, vi kan ju fika på tekannan!" MEN JA! det måste man, om man nu får chansen att åka ifrån gnesta när man kan! jag skulle kunna åka till sveg för att slippe gnesta ett par timmar, inte att jag inte trivs, men jag vill inte fastna här.
tycker synd om folk som är nöjda.



förövrigt har jag idag fått höra att denna bild







påminner om detta







VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback