love can be oh so kind, and just as cruel

asså att sitta på en uteservering i höstsolen och snacka skit är SÅ JÄVLA UNDERSKATTAT!
fucking love fika.. hur vidrigt tjejigt det nu kan vara, men med tanke på att jag rapar och svaär som en skogshuggare kan det ju va skönt med nåt som väger upp lite hehe

måste berätta om min käre mors bravader:
Ann Sundblom skulle lördagen till ära göra tiramisu till efterrätt, sjukt yummie!
men, hon glömde att sätta på sig dom andra ögonen när hon skulle läsa receptet, vilket ledde till de 3 CL konjak (pappas finaste och dyraste)
blev 3 DL.. det ledde till att kakan (eller vafan det nu är) typ enbart smakade sprit.. inte så jävla nice.. men mamma ( glad som hon är) käkade glatt upp hela sin bit, blev full fick hicka och tillslut: däckade
nu står den orörd i kylskåpet för att det är ingen som vill äta den.. när jag frågar mamma varför vi inte slänger den svarar hon

"nej vi kan ju inte slänge den, massa fin konjak "

haha kan jag annat än att älska min käre mamma? det är såå typiskt henne, inte bara att läsa fel i receptet, utan att bli full på den också :) fucking loove mami

ska kanske tillägga att hon inte va särskillt seriös när hon menade att vi inte kunde slänga den, nog för att hon är småländks, men så snål är hon inte :p

ville bara säga det! tack för att ni lyssna over and out

Kommentarer
Postat av: Linneavanamnet

hahah fucking loooove Ann!

Postat av: Matilda

hahaha jag hör verkligen hennes röst!! "vi kan ju inte slänge den!"



ÅÅÅÅH haha

2008-10-06 @ 08:11:55
URL: http://matildablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback