kan min mobil sluta ringa i mitt huvud!?

det är fruktansvärt frustrarande när man märker att man inte är saknad och efterlängtat hehe..

igår va jag på flamingo med sabina och hennes man och carol SÅ SJUKT TREVLIGT.. jag ( alkolist som jag är) slog till på vin medans mina kära vänner drack kaffe ( vafan någon gång måste jag väl få ha kul?!) efter två glas vin kände jag mig modig nog att fråga efter en killes nummer.. men inte till mig haha! det va kul hahaha han blev jävligt glad iaf haha..
sen va det tolv tåget hem och väl hemma kunde jag fan inte sova.. otroligt jobbigt! låg uppe och tänkte jävligt mycket minns jag.. minns dock inte vad jag tänkte på:/

idag åkte jag tillbaka till slödder bara för att käka lunch med sääbi göörl och carol.. och med en herrans massa thai käk i kistan kände jag mig redo för shopping... sen åkte jag till gneppan town och jobbade.. inte mycket mer spännade måste jag ju säga..

varför är det så jävla kallt ute? varför är veronica maggio så jävla bra? varför slutar " stoppa dig" mitt i låten? varför är du så jävla trög? varför är jag så jävla blek?  och varför i hela helvete är jag så jävla pigg? varför alla dessa frågor?

kyss i anoo

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4517490



Läs mitt inlägg om 20-åriga Madde som fick lämna jordelivet i måndags efter sin kamp mot cancern. Läs gärna inlägget ( och skriv om det på din blogg )och hjälp till att bekämpa cancern.! Ingen kan göra allt men alla kan göra något!

2008-09-18 @ 23:54:01
URL: http://www.metrobloggen.se/tavling
Postat av: matilda

jag har svar på alla dina frågor... FÖR ATT DU ÄR SNIGG.



hehe hejda

2008-09-19 @ 16:37:36
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: JAG

tack matilZ !! nu slipper jag tänka mer på det :)

2008-09-25 @ 00:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback