fucking love lars eriksson!

och för er som inte vet vem det är, är det en helt random kille som ville pröva lyckan och sökte till idol och vann!
mitt hjärta alltså hehe men faan va bra han är!

inte mycket har hänt, jag har blivit sjuk, precis som alla andra blir i dessa tider ( kan bero på min trots till kylan och önskan att det fortfarande va sommar som fick mig att gå i klänning och ballerina skor i lördags kväll) kan vara kan vara...
imorgon ska jag jobba minsann och hoppas att jag mår lite bättre hehe FRESH

igår va jag så sjukt lycklig, det va nämligen ett av mina favorit scrubs avsnitt ( eller en bir på slutet där turk snackar franska) och ett spännande avsnitt av shark MEN HA! jag hann minsann kolla klart på avsnittet som va slut precis lagom till franskan! thank you very much och tji fick ni, 3:an och 6:an :) lycklig som jag va gick jag och somnade mycket nöjd.

idag har jag bara uträttat massa ärenden ( gå till banken, kemtvätten och ica) och på kemtvätten fick man inte mycket hjälp, utan bara ett tips på att spara pengar ( vilket jag sket blanka fan i jag ville ha mina jävla shorts tvättede, men det fick jag ju inte, jävla särring!) men men lika glad och snorig för det åkte jag hem och lagade lasagne med mi madre

och nu sitter jag och undrar om alla killar/män/gubbar som heter lars är underbara?

bevis :
 
1, Lars Winnerbäck
2, Lasse Lindh
3, Lars Eriksson
4, Lars Luft

och lasagne kan ju förövrigt kallas för lasse så det har dom ju gemensamt :)det finns säkert fler goa gubbar som heter Lars men inte som jag kan komma på nu och jag orkar inte tänka ut fler för tillfället..







Kommentarer
Postat av: Linneavanamnet

PEDDOLARS! är han en härlig snubbe eller? :p

förövrigt heter rickards pappa också lars och han är iof en rolig man

Postat av: matilda

HAHAAH tänkte också skriva att peddolars borde fan skrivas ned i din lista. OCH LARS OHLY FÖRSTÅS! eller hur fan han nu stavas. vet knappt vem det är fan. pino. orkar itne skriva versal efter punkt. hejdå.

2008-09-19 @ 16:39:37
URL: http://matildablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH fan jag tänkte vara värsta fyndig och skriva peddolars men den iden va man tylingen inte ensam oml.



btw.. vem fan är lars luft?

2008-09-21 @ 21:25:02
Postat av: Anonym

HAHAHAH fan jag tänkte vara värsta fyndig och skriva peddolars men den iden va man tylingen inte ensam oml.



btw.. vem fan är lars luft?

2008-09-21 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback