for you a´ll keep my legs apart

vaknade av att jag va alldeles ensam hemma hos gangsta pita! hade fått ett kärleks sms från mattan : "godmorgon älskling hoppas att du sovit gott.. om du ska hem kan du väl komma förbi och lämna nycklarna puss älskar dig"

jävligt gulligt måste jag säga, blev alldeles varm i hjärtat.. andra bullar blev det när hon upptäckte att jag hade gått hem från henne UTAN att låsa dörren.. då va hon 18 och fett med lack, men det gick över ganska fort när jag fick henne på bättre tankar. för jag tror  ICKE att någon av pensionärerna som bor i där ( som förövrigt inte ens kan gå själva ) skulle bryta sig in och sno diverse saker ( jag menar deras skelett klarar ju inte ens deras kroppsvikt, hur ska dom då få med sig en 42 tums plasma TV? )

ska jobba idag, iigeen hoppas att jag blir piggar nu bara.. mamma har proppat i mig den ena vitaminen efter den andra, väntar bara på att dom ska kicka igång! men tills dess får jag vara så artig att snällt ha ont i pallet och i magen:(

jag vill bara ligga hemma idag! med ett sjukt stort täcke, en jävligt bra film och en balja med chai-te!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback