did no if a should kiss her or if i prefer to miss her

asså lars eriksson ÄLSKA MED MIG!

denna dag har inte så mycket att erbjuda tror jag, ska snart ringa och kolla om mattan lever efter gårdagen, och sen ska jag kolla mär jag börjar.. om ett bra jävla tag hoppas jag på :P he he inte det att jag helt plötsligt börjat hata mitt arbete, känns bara som att lite ledighet skulle göra susen för mina påsar under ögonen..

men på söndag ska jag och mattan ta en heldag i sthlm och spendera denna veckas lön, det ska bli supermysigt! ser verkligen fram emot det!!

jag har förövrigt betalat en räkning på internet, utan att behöva ringa kundtjänst!!! BIG ELOGE TILL MIIIIG! *stolt*

nej nu ska jag kippa



pussokramskumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback