9 månader går så fort

igår va den bästa söndagen i hela mitt liv tror jag, tänkte inte en enda gång på att det va söndag, vilket jag drar slutsatsen av att det va lyckat...

vaknade som en död fisk och va det ett bra tag ( det sög) men efter ett tag kom jag och mattan in i andra andningen och shoppade loss som aldrig förr.. sen mötte vi upp madde och så käkade vi på friday´s och till efterrätt strawberry daiquiris och frozen margiritas på deras uteservering. joo det va skit kallt, men vafan, vill man ha det mysigt får man offra sig lite! och det va sjukt mysigt, den ultimata dagen, full av tjejsnack coh goda drinkar.. på en söndag haha BRA DÄR!

nej nu ska jag in och käka lunch med min kära storasyster, sen får vi se om jag ska på " möte " och hur det slutar * rädd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback