snäll som jag är

så va jag vaken hela natten och sen gjorde jag frukost till min käre familj =)



jag: matilda ( jätteförsiktig, hennes morgonhumör är INTE att leka med)

lill-matsson: mmmm

jag: frukost, vakna nu...

lill-matsson: varför är du uppe såhär tidigt? ( mumlar väldigt mycket, jag undrar om hon är vid medvetandet, eller om hon pratar i sömnen)

jag: jag har gjort frukost

lill-matsson: snällt ( låter som om hon tycker att det va det dummaste jag kunde gjort, men hon orkar inte haspla ur sig en så pass lång mening)

så nu sitter jag här och är glad att jag fått mammas kvittrande morgonhumör.. säger verkligen inte att jag är det varje morgon, men dom flesta.. får se hur mycket jag pallar idag, tills jag stupar ftw!
och nu, fortfarande, är jag på glittrande glatt humör! jag är fan ett fall för forskarna..
undrar vad kvällen/dagen har att erbjuda mig.. är smått nervi, ska trots allt typ "löneförhandla" om man kan säga så.. jag vet faktiskt inte.. ja ja, vi får la se vad som händer,

nej nu ska jag ut och springa..... hjeeelp!





l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback