sååå leessss

uttråkad i sin renaste form..

idag tog jag och mathilda oss in till södertälje (som sig bör på måndagar då det vankas måndagsfika) mötte upp marie och malan och MY! malins dotter som är, vafan är hon, 1 månad? och dum som jag va trodde jag att hon skulle sitta i barnstolen... ( men sorry rå? för jag vet ju när bebisar är sitt-mogna? nää) satt där och snackade och sen va klockan plötsligt jävligt mycket så vi åkte hem..

mitt nya sätt att underhålla mig är youppan.. youtube har så jävla mycket kul, skulle kunna sitta en hel dag och bara garva ano av mig! fucking love that.. och tro fan att jag kommer leva länge..

och jag HAR tagit tag i mitt projektarbete.. eller jag har iaf mailat min handledare! japp, så man kanske kan få ett G iaf.. hooopas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback