jag vill bara ha dig...... till att vilja ha mig

som vanligt s¨åhär på söndagskvällarna är jag väldigt talträngd, känner jag mig som iaf! antingen har jag absolut inget att berätta, eller så har jag massor att berätta, men som jag inte orkar dela med mig av..

helgen har varit jävligt rolig måste jag ju erkänna.. har jobbat, men har haft ano kul efter jobbet..

mitt största problem nu är väl att jag känner mig så jävla "gnesta". jag jobbar och bor här, umgås i princip ( om man bortser från sabina och min syster som jag träffar då och då) enbart med gnestabor.. inget fel med det kanske, men jag vill bort härifrååån..

bakispepp dagen till ära har spenderats ( som sig bör) med my partner in crime mattan blom. kansaspizza ( den ultimata bakispizzan!) cola och mängder av youtubeklipp och scrubs..


en jäävligt reko man mattan fått nys om








HAHAHAHA sååå misslyckad!


har även blivit telefonterrad av en vääldigt creepy man.. LÅT MIG VARA det är INTE normalt att skicka 5 sms på 3 minuter för att sedan ringa upp och berätta hur drygt det är att inte svara VA?!?!?! hjeeelp



sen gick jag hem och käkade kroppkakor.. =D så jeffla gött

Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA JAG ÄLSKAR HONOM!!! It's fun for myself!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback