JAG VA LEDIG I LÖRDAGS!!!

och jag hade sååå jävla kul :D jag och mathilda gick till ica och handlade mat, ja vi skulle ju bjucka madde på tre rätters middag, men hon va minsann fortfarande full, så hon uteblev från sällskapet.. vi hade iaf fett med myz!
våra steg och pendeltåget tog oss upp till stan, där vi gick till bar 54, där va det fett med tråkigt och stendött så vi gick till kelly´s och där va det mera drag! hooka med mummelmannen och typ22årigamannen och vi drog till berns.. sjukt kul

tack för en underbar kväll<3

detta hittade jag i mattans blogg:

"jag sitter vid datan, vilket ni fattar själva om ni inte är idioter :) och väntar på att sara ska ringa, så vi kan hänga. jag sitter här och funderar på att överraska henne med en as bra idé om nått kul vi kan göra.. frågan är bara vad?!"


haha fucking love you mathilda eriksson!!



idag gled jag upp vid 1 tiden och det tog mig ca 2 timmar att vakna (!?) sen åkte jag och mattan upp till södertälje, hookade med madde och gick hem till marie, som för övrigt hade sååå jävla mysigt hemma!! jävligt tanig hund hade hon också.. sen ( tjocka som vi är) käkade vi pizza med min kära storasyster ellinor, tio tåget hem och nu sitter jag här och diggar till dålig musik... givande latteliv man har......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback