i brist på annat

1. Vad heter du?  S A R A
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? nåt kärring namn, typ sigrid, margareta, kerstin, greta
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Simon, om jag blev en kille vill säga TACK GUD ATT JAG INTE BLEV DET!
4. Vilket stjärntecken är du? kreeeffta
5. Vilken årgång är du? -89
6. Vart bor du? in da hood!
7. Bott utomlands? i mina drömmars dimma
8. Flyttat antal gånger? jupps, från kungsängen och hit ( how ironic isn´t that, snodde listan från sophie, hon bor i kungsängen nu haha)
9. Vart skulle du vilja bo? i sthlms innerstad
10. Vilken skolklass? FÖR JAG HAR TAGIR STUDENTEN NANANANANAA
11. Vad vill du bli när du blir äldre? framgångsrik

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
typ 170 över havsytan
2. Hur mycket väger du? vet faktiskt inte ( och vill inte veta)
3. Hårfärg och frisyr? blont, knut/hästsvans/hellugg/snelugg/backslick ( skoiia)
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med? mina extremt långa tår ( min stortå är 5 cm lång)
6. Minst nöjd med? tjocka koooorveen
7. Skostorlek? 39
8. Glasögon? njet, bara solisar
9. Har du några piercingar/tatueringar? in my ears

FAVORITER
1. Filmer? åh, vart ska jag börja? never back down, lucky numbers slevin, departed, deja vu älskar fiiilm!
2. Låtar? Nästan allt med lars winnerbäck, varonica maggio, jaa mycket
3. Årstider? ALLA
4. Mat/dryck? husmanskost, sushi! sushi också! och cola.... coca cola
5. Djur? inte faan är det ormar iaf... dogs.. och då menar jag inte hot dogs
6. Färg? det är olika men just nu LILA!!! fucking love lila, speciellt mitt nagellack!!
7. Parfym? Ralph Louren Romance ( dom dagar jag kommer ihåg att sätte på mig parfa vill säga
8. Tv-program? allt på E!
9. Ämne i skolan? marknadsföring, rättskunskap, naturkunskap,
10. Sysselsättning? jobba, sova och mina ladies :D

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? jag föredrar koftor just nu, eller skinnjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Sviker aldrig mina ballisar, och uggs och ibland när jag slår på stort: pumps
3. Favoritfärg på kläder? nästan allt är fint.. grönt smäller dock inte så högt hos mig
4. Favoritmaterial på kläder? vafan är det för fråga?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par nya jeans som satt som en smäck!
6. Favoritaffärer? allt som säljer snygga grejer...
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? too much
8. Favoritmärke? kan inte komma på något just nu
9. Vad har du för byxstorlek? lååt mig varaaa
10. Vad har du för tröjstorlek? duu meeed 




BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Hans =)
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
vet inte, använder som sagt inte jacka nu
b) Jobbväska just nu? allt väsk innehåll ligger på sängen
c) Handväska eller liknande just nu? som sagt, på sängen, vilket är typ mina stinkande skor, min almenacka, cigg, läppglans
3. Vad är du beroende av? min mobil, läppfett, cigg och mina vänner
4. Vilket land kommer du i från? sweden
5. Vilken sorts lipsyl använder du? försvarets!! fucking löööv it
6. Vad tror du på? på henke, han verkade ju veta ALLT, innan han avslöjade att han brukade mytta för jag och mattan svalde hans historier med hull och hår.. har ingen att tro på längre :(
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? nope, ateist
8. Vad köpte du senast? tjock som jag är va det ju godis
9. Har du nåt husdjur? japp, en stendöv tjocka korven hund som vägrar att göra annat än att äta och sova, sköönt säger jag, mamma blir arg
10. Var bor du? hos min glömska och smått förvirrade ( men ack så älskvärda) mamma, pappa och min personliga klädtjuv, inte många som har en sån ( dvs min lillasyster) och inte att glömma, iza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback