haha det där va kul... EN SOCKERDRICKA TEEEEE

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: YES BOX! med två fingrar, samtidigt i näsan... folk brukar tycka att det är smått underhållande.. eller skitäckligt, jag... jag orkar inte bry mig 
Titta på dig själv i spegeln: nääää.. jag vet inte hur jag ser ut, har lyckats undvika speglar i 19 år.. ( inte sant, även om man kan tro det ibland)
Gnälla: nej, min käre vän mathilda gör det för oss båda =) skoiia.. joo ibland
Skrika: oftast på fyllan.. har en tendens att få en väldigt gäll stämma då, som JAG tycks älska..  observera jag
Sova: Ja, det är skönt, men ack så överskattat
Ha ångest: ibland, men det går över rätt fort när jag märker att jag faktiskt inte mår bättre över att tänka över saker som jag skulle gjort, när jag ändå inte kan göra nåt åt det
Skada dig själv med flit: skär mig i armarna varje dag.. med rakbladet i handen känner jag mig stark
Ta mediciner du inte borde ta: nej, men det skulle vara kul att prova nån gång
Vilja dö: jaa, fast bara så jag kan komma tillbaka, för att se vilka som blev ledsna :p
Drömma mardrömmar: nej, det va länge sen nu
Drömma sexdrömmar: jaa, en gång det va hemskt ( hade sex min mattan my best friend, och hon hade snopp) det va ju mer som en mardröm
Ta droger: räknas voltaren?
Försöka vara annorlunda: njet, jag försöker vara så oannurlunda som möjligt
Klä dig i svart: jaa det händer i dessa tider ( höst assåååå)
Gå till kyrkan: hahahahahhahahahahaha neej tycker att det är rätt tråkigt
Gå i skolan: nej, går inte i skolan längre och va knappt där när ajg gjorde det
Röka: jaaadaaa
Ha sex: jaa det händer väl............. för sällan
Ljuga: jaa, men jag avslöjas jävligt fort för jag är en USEL lögnare!
Hata folk: hata är ett starkt ord... jb toppar listan nu
Lita på folk: blåögd och dum som jag är litar jag nog FÖR mycket på folk

VEM:
Saknar du:
mormor
Vill du döda: ingen förtjänar att dö...eller joo... jb
Rörde dig sist: madde.. hon hjälpte mig lite..... NOOT
Vill du slå: ett par stycken i hovsjö... grovt
Kysste dig sist: Sean Faris....
Vill du kittla: BEBBE!! haha han är så jävla kittlig!
Kramade du sist: mattan tror jag
Vill du prata med: jag vill prata med alla, inte på samma gång dock, kan bli jobbigt
Skrek du på sist: mamma, men det va bara för att hon skrek på mig... jag va nyvaken och glad, hon va jättevaken och allmänt högljudd ( dvs jag trodde att hon skrek)
Vill du vara som: blondinbella verkar ha ett spännande liv.. men jag trivs bra med mitt =)
Sårade dig sist: joniz eller madde, alkesjö släkten asså! *he he*
Vill du bli galet full med: björn gustavsson, fatta lätt att supa en nykterist under bordet! eller han kan bara få vara rolig och titta på när jag blir full om han vill
Gjorde dig riktigt glad senast: mattan fucking eriksson
Fick du sms från senast: jenny
Ringde dig senast: mami
Är snyggast på jorden: JAG! jag vet inte.. gisele bunchen eller hur fan hon stavas i HÖT!

HAR DU:
För många vänner:
man kan inte ha för många vänner!
Förföljelsemani: bara om jag tänker på peddo lars, vem vill ha han efter sig? som tur är tänker jag inte så ofta på honom
Tvångstankar: tycker inte om att folk lägger nycklarna på bordet, emn det är nog ingen tvångstanke
Någon annan psykisk sjukdom: man skulle lätt kunna tro det.. älskar att prata med mig själv
Någon fysisk sjukdom: neeej
Någon skada: bara en gammal fotbollsskada.. va vänsterback
Färgat håret: jaadaa
Brutit några ben: nej jag har klarat mig hela livet utan att lyckad med det =) *stoolt*
Några piercings: jaa två
Egen dator: neej.. skulle dock vilja ha en
Bra självförtroende: jaa hyffsat
Kysst någon: ett par grodor man kan säga
Sagt jag älskar dig till någon idag: om "i fucking love you" räknas har jag väl sagt det X antal gånger
Bjudit ut någon: nej, jag vill bli utbjuden om vi snackar på date nu asså
Varit kär: jaa, men det är bara jobbigt
Dumpat någon: ja och det va hemskt!!
Stulit någonting: jaa ett och annat i mina fjortdagar
Lämnat landet: yes box POLEN FTW!
Tuttat eld på nåt: min ligglista
Gjort något olagligt: snattat är väl olagligt och övningskört utan handledars tjosan 


HUR:

Går du: sätter ena foten framför den andra
Svarar du i telefonen: "södertälje ungdomsmottagning" det är en favorit
Fördriver du tiden: fikar, pratar i telefonen, läser bloggar
Mycket pengar har du: har inte vågat kolla sen jag festade som om jag va ekonomiskt oberoende ( vilket jag verkligen inte är)
Tjänar du pengar: jaa, jag jobbar
Ofta diskar du: ja ibland, tycker att det kan va rentav underhållande...
Ofta städar du: när man inte kan se golvet på mitt rum längre eller när jag inte kan andas för att det är så mycket damm på rummet ( allergisk) eller när mamma ber mig
Många stör du dig på: just nu ingen
Ofta träffar du din familj: i princip varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: jaa, bara om jag ger mig fan på det!
På gud: nej, men jag tror att himlen finns=)
På rymdvarelser: neej, inte om jag precis kollat på ett UFO program på tv (jag är väldigt lättlurad)
Att folk tycker om dig: jaa, jag får höra det, och dom som inte gör det orkar jag inte bry mig om
På ett liv efter detta: jaa fan.. helt klart!
Att fiskar kan tänka: jaa : " weei nytt ställe har jag varit här förut?" 5 minuter senare " wow nytt ställe, har jag varit  här förut" typ som mamma
Att du kommer leva länge: tillräckligt länge för att få ut det jag vill med livet =)


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

HAHAHAHAHAHAAH ASSÅ DU HAR GJORT MIN DAG!!!!!

2008-10-08 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback