det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart

denna dag har inte vart till mycket nytta.. vakna, jobba, började kolla på film hos madde, somnade nästan, gick hem för att jag tänkte : faan va skönt att sova hemma, kolla på wild on Tara, och nu sitter jag här, för att jag inte kan sova (!?)

tänker på når speciellt... det gör jag inte.. kollar igenom gamla bilder på datan och upptäcker att: fan va kul det är med kort..

måste fan börja plåta mer.. det är ju så sjukt jävla kul! älskar minnen

just nu sitter jag bara och tänker på hur jävla mycket jag vill flytta hemifrån, skaffa mig en laptop och hur mycket jag vill komma igång med mitt projektarbete!, och varför jag fortfarande har BH:n på mig


haregött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback