är GLAD igen :D

hade den sämsta dagen man kan tänka sig...

men sen, allt vände! hade underbara gäster som kom med foton på mig, Luis, Annika och Anders och dom hade ramat in det och ja, dom va så jävla söta!

och sen kommer jag hem till det här:

     



mamma har liksom städat OCH möblerat om hela mitt rum :) kul tänker ni, 19 år och kan inte städa själv, och jooo det kan jag vist det, men tanken på att hon gjorde det bara för att hon visste att jag hade en dålig dag och ville göra mig på bra humör gör att det värmer i hjärtat på mig !


JAG HAR DEN BÄSTA MAMMAN I HEEELA VÄRLDEN =D

Kommentarer
Postat av: lennartsomnimåstekallamig

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej va avundsjuk jag är. vill också ha en mamma som kan göra mig på bättre humör. FUCKING LÖÖÖÖV ANN!

Postat av: Sophie

nemen, den blåa soffan hänger med fortfarande ser jag ;)

2008-10-21 @ 14:49:40
URL: http://sophiesticated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback