vi är lördagens änglar som virvlar i stan!

satte mig vid datan för att ladda mp3, men nu har jag suttit här i nästan en timme och upptäckte att just fan, jag har ICKE kopplat in den...

lördagen va jävligt rockig började med att spenadera 2 timmar framför spegeln och undrade vafan jag skulle ha på mig, och efter ett smått alkoholintag kunde jag fortfarnde inte bestämma mig ( det brukar ju ge med sig a la valborh men ICKE IDAG!) inte så lyckat.. han knappt sätta foten innan för dörren när hon visar mig DEN SÖTASTE KJOLEN JAG SKÅDAT! jag fick låna den, och sen gick jag och myttade om att det va hon som hade sytt den ( som tur va, va hon också med på noterna, så hon spelade snällt med) sen va det taxiresa hem med en sur taliban som INTE gillade att lyssna på musik, jag bad honom höja hela vägen, men jag märkte ingen skillnad.. yeye har inte haft så ont i huvudet på länge.. på söndagen alltså hmmm


igår och idag har jag jobbat, inte mer med det, ska jobba nästan hela veckan så det är väl bara att vänja sig I guess men what the fuck lika glad är jag för det som man kan säga.. ser fram emot lördag OCH söndag.. på lördag ska jag nämligen träffa grannie och farfar som jag inte sen min student om jag inte minns helt fel ( och så kan det mycket möjligt vara mitt minne är inte som sig bör) och på söndag ska vi ha glöggmys och pepparkaksbak hos sabina..

jag och mattan va ute och gick i 6 stycken - grader som jag så fint uttryckte mig hur länge som helst och jag ville tametusan inte gå in! wonderbaaar! fast jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte saknade sommaren.. men men den kommer väl tillbaka nästa år får vi hoppas



Kommentarer
Postat av: Mrs Thinkalot

Hehe, ja du. Kjolen ÄR ju rätt sweet. Det måste jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback